EĞİTİM ÖZELLİKLERİ Eğitim Süresi: 14 Gün/ 84 Saat Eğitim Günleri: Cumartesi - Pazar Eğitim Saatleri: 10:00 - 17:00 Eğitim Tarihi: 12 Ocak - 24 Şubat Eğitim Kategorisi: Dijital Pazarlama Sosyal Medya Sınav: yok Sertifika: Üniversite Onaylı Dil: Türkçe İncelenme Sayısı: 855 Kontenjan: 40 Ön Koşul: yok ÖN KAYIT 2500 TL EĞİTİM DETAY Eğitim Amacı Bir sosyal medya hesabının yönetimi için gerek duyulan içerikleri tasarlamak ile eğitimimiz başlamaktadır. Tasarlanan görselin amaca uygun olması için gerekli strateji yönetimi ile hedef kitle analizi anlatılmaktadır. Bu eğitimi alan bireyler yada kurumlar eğitimin sonunda kendi sosyal medyası için içerik stratejisi üretebilecek ve stratejiye uygun içeriği tasarladıktan sonra Google seo ve sosyal medyalara entegrasyon ile paylaşım yapabilecek. Kimler Katılabilir Profesyonel sosyal medya yönetimi isteyen tüm kişi ve kurumlar. Yeditepe Üniversitesi ve İstek Vakfı Okulları öğrencilerine, çalışanlarına ve mezunlarına %10 indirim yapılacaktır. 3 Aralık 2018 tarihine kadar %7 erken kayıt indirimi uygulanacaktır. SOSYAL MEDYA STRATEJİ PLAN HAZIRLANMASI 1. hafta Yeni medya & sosyal medya kavramlarına bakış Sosyal medya hesapları nasıl açılır? Sosyal medya da telif hakkı, İçerik stratejisi belirleme İçerikleriniz için yaratıcı çözümler İçerikleri optimize etme GÖRSEL TASARIM 2.hafta Layer Mantığı Seçim Alanı İle İlgili İşlemler (select menüsü) Transform İşlemleri Fırçalarla Çalışmak ve Çizim Araçları Doku Temizleme ve Aktarma Renklendirme Düzeltmeler Resimleri Birleştirme Text Yazı Mantığı Seçim Aracı ve Dekupe Adjustments (Renk ve ışık Düzenleme Araçları) Sayfa Boyutlarını Değiştirmek SOSYAL MEDYA YÖNETİMİ 4. ve 5. Hafta Markalar için Doğru Networkleri Belirlemek Profil, İşletme Hesabı Oluşturmak İşletmeler için Sosyal Medyaya Giriş Hesapları Doğru Yapılandırmak Sosyal Medya için Test ve Ek Kontrol Yazılımları Kullanımı Profil, Kapak Gibi Alanlarda Doğru Görsel Kullanımları ve Sosyal Medyada Kurumsal Kimliğin Önemi Etkileşim, Erişim, Sıklık Kavramlarının İncelenmesi Sosyal Medyada Marka İletişim Dili Oluşturmak Sosyal Medyada Sosyal Zekâ Doğru Stratejiler Oluşturmak Markalaşma Süreci ve Sürdürülebilirlik Doğru Etkileşimin Kurmanın Yöntemleri Sosyal Medyada Kriz Yönetimi CRM ve Kullanıcı Kontrolü SEO 6. ve 7. hafta SEO Nedir? Google'ı Anlamak SEO Araçları Nelerdir? SEO'da Google Araçları SEO'yu Etkileyen Faktörler Mobil'in SEO'ya Etkisi Analytics ve Search Console Ölçümleme ve Test Araçları Tarama Verilerinin İncelenmesi Yönlendirmeler ve Statü Kodları Search Analytics Analiz Araçları Site İçi Faktörlerin Yapılandırılması Teknik SEO'ya Giriş Hız Optimizasyonları İçeriğin SEO Üzerindeki Etkisi SEO'ya Uygun İçerikler Üretmek Kullanıcı Deneyimi ve SEO'ya Etkisi Site Dışı Faktörlerin Yapılandırılması Site Trafiğinin SEO'ya Etkisi Dijital Networkler ile SEO'yu Desteklemek Link İnşası ve Backlink Süreçleri Doğru Bilinen Yanlışlar SEO'da Sakıncalı Durumlar Sandbox ve Diğer Filtre Sistemleri Analytics ile Raporlama SOSYAL MEDYADA RAPORLAMA Sosyal Medyada Kullanıcı Davranışlarını Anlamlandırma Kullanıcı Erişim ve Etkileşim Oranlarını Analiz Etme İçerik ve Etkileşim Raporları Oluşturma
1. hafta Yeni medya & sosyal medya kavramlarına bakış Sosyal medya hesapları nasıl açılır? Sosyal medya da telif hakkı, İçerik stratejisi belirleme İçerikleriniz için yaratıcı çözümler İçerikleri optimize etme
2.hafta Layer Mantığı Seçim Alanı İle İlgili İşlemler (select menüsü) Transform İşlemleri Fırçalarla Çalışmak ve Çizim Araçları Doku Temizleme ve Aktarma Renklendirme Düzeltmeler Resimleri Birleştirme Text Yazı Mantığı Seçim Aracı ve Dekupe Adjustments (Renk ve ışık Düzenleme Araçları) Sayfa Boyutlarını Değiştirmek
4. ve 5. Hafta Markalar için Doğru Networkleri Belirlemek Profil, İşletme Hesabı Oluşturmak İşletmeler için Sosyal Medyaya Giriş Hesapları Doğru Yapılandırmak Sosyal Medya için Test ve Ek Kontrol Yazılımları Kullanımı Profil, Kapak Gibi Alanlarda Doğru Görsel Kullanımları ve Sosyal Medyada Kurumsal Kimliğin Önemi Etkileşim, Erişim, Sıklık Kavramlarının İncelenmesi Sosyal Medyada Marka İletişim Dili Oluşturmak Sosyal Medyada Sosyal Zekâ Doğru Stratejiler Oluşturmak Markalaşma Süreci ve Sürdürülebilirlik Doğru Etkileşimin Kurmanın Yöntemleri Sosyal Medyada Kriz Yönetimi CRM ve Kullanıcı Kontrolü
6. ve 7. hafta SEO Nedir? Google'ı Anlamak SEO Araçları Nelerdir? SEO'da Google Araçları SEO'yu Etkileyen Faktörler Mobil'in SEO'ya Etkisi Analytics ve Search Console Ölçümleme ve Test Araçları Tarama Verilerinin İncelenmesi Yönlendirmeler ve Statü Kodları Search Analytics Analiz Araçları Site İçi Faktörlerin Yapılandırılması Teknik SEO'ya Giriş Hız Optimizasyonları İçeriğin SEO Üzerindeki Etkisi SEO'ya Uygun İçerikler Üretmek Kullanıcı Deneyimi ve SEO'ya Etkisi Site Dışı Faktörlerin Yapılandırılması Site Trafiğinin SEO'ya Etkisi Dijital Networkler ile SEO'yu Desteklemek Link İnşası ve Backlink Süreçleri Doğru Bilinen Yanlışlar SEO'da Sakıncalı Durumlar Sandbox ve Diğer Filtre Sistemleri Analytics ile Raporlama SOSYAL MEDYADA RAPORLAMA Sosyal Medyada Kullanıcı Davranışlarını Anlamlandırma Kullanıcı Erişim ve Etkileşim Oranlarını Analiz Etme İçerik ve Etkileşim Raporları Oluşturma